powerpiff.blogg.se

En lugn måndag med mycket promenad

Publicerad 2012-08-21 11:46:51 i

Godmorgon, 
Igår var det en riktigt sköndag, min syster och våra barn åkte till Malmö och hälsade på Mormor o Morfar och sen gick vi runt i Malmös stadspark, 
tänk om Ystad hade haft en sådan fin park, helt jäkla underbar är den parken och så letade vi upp olika lekplatser som vi lekte på med barnen i tre timmar vilket dem uppskattade :)
 
Vädret vart helt underbart och att gå runder en hel dag ger en, en hel del motion även om man inte tänkter på det. Svårt att säga hur långt man gick liksom, men vet iallafall att min morgonrunda jag unna mig igår vart på 5,1km :)
 
Peppa Peppa, fint väder idag igen så snart ska vi i familjen gå ut och gå en runda och bara njuta och ta det lugnt.
Sen blir det att träna lite har jag bestämt mig,
En Pojke som inte ville gå hem senare, vilket ja förstår han, 
våra lekplatser är inget jämnfört med denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela