powerpiff.blogg.se

Mitt sötsug är starkt

Publicerad 2012-08-14 14:09:28 i Allmänt,

Jag känner att vart jag än kollar, typ överallt på nätet, på jobb osv så finns det sötsaker som vill att man ska smaka på dem!
 
   Vilket inte passar in hos en person som vill gå ner i vikt eller som inte ska äta onyttigt, 
Många gånger så klarar jag av att motstå frestelsen, men ibland så kommer det krypandes denna svaghets känslan.
"Smaka en liten bit, unna dig det.!" 
Sen är man typ fast, man lovar sig själv en sak, men sen så gör man saker emot det man själv lovade sig!
 
Ångesten kryper fram, som igår..
Jag tänkte nu kör vi en vecka utan allt jävla sött..
 
Min sambo ville senare åka och köpa glass och jag har inte ätit glass på hela sommaren, 
så kände att jag var lite tvungen .. tyvärr svek mig själv ännu en gång.
 
När man har ätit upp glassen så kommer alla funderingar upp i huvudet, 
den vart inte värt det! 
 
Lite motivation till oss alla, 
Vi klarar av det.. 
 
Dem första veckorna kommer bli svåra men nu ska vi sätta igång, 
Våra viljor är starka ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela