powerpiff.blogg.se

GYMMET OCH JAG LJUGER INTE!!

Publicerad 2012-09-28 08:45:16 i

Efter att jobbat hela dagen igår så skrev jag mig helt otillgänlig idag så idag blir det gymmet som jag saknar så jävla mycket blir nog där över två timmar för Emma och jag ska trampa i en timme enligt henne ..
Hahha, kommer fan inte orka jag är helt död dock psykiskt efter allt jobb.
 
Jobbar sen Söndag till idag Fredag utan pause, jobbat ihopa 49timmar på dessa dagarna. 
Sen så efter min pause idag så är det jobb hela helgen plus mån och tisdag och mötet blev uppflyttat till onsdag.
Smart att dem inte ringde och sa det förens jag ringde dem?
 
Nej, men nu ska jag inte gnälla över alla jobbetimmar, för fan vad gytt det är att jobba.
Denna veckan har räddat min månad!
snacka om bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela