powerpiff.blogg.se

Svacka

Publicerad 2012-08-18 10:37:00 i Tankar o lite mer,

Just nu så jobbar jag väldigt mycket därför är bloggen lite seg, ska arbeta nästan 30h denna helgen så kommer vara lite seg och sen på måndag så ska vi iväg till Malmö för att ta det lugnt och hälsa på släkten då min syster son fyller 4år idag.

Grattis till Honom, min systerson, min ängel, älskling, fadderbarn osv :)

Nej, detta är jue en tränings blogg så ska inte lägga jätte stor vikt i att skriva om saker som inte handlar om träning, även om det kommer hända ibland, men inte i varje inlägg!

Måste vara ärlig mot er,
I Torsdes så köpte jag 1,2kg godis till min sambo så jag har unnat mig ca. 20godis bitar denna helgen plus en tosca kaka på jobb vilket jag faktiskt ångrar väldigt mkt.
Ni vet när jag äter saker och ting så syns det på mig direkt känns det som. Jag har gått upp 2kg nu på kort tid och har lite ångest över det!

Men måste ändå säga även om jag jobbar en hel del nu så brukar jag gå på min 30mins rast och idag på min 3h rast så ska jag gå ut o gå med en killkompis, samt så ska vi försöka ta bilder till bloggen, men sist gick det inte så jätte bra xD
Jag fastnar aldrig på bild och sen så varje gång han tog en bild så log jag med hela ansiktet vilket inte alltid heller är så bra :)

Kommentarer

Postat av: Jessika

Publicerad 2012-08-18 22:02:04

Sv: Haha, tack :D

Postat av: Kusin vitamin

Publicerad 2012-08-18 22:15:31

Det är okej att unna sig, men förstår hur du känner.. Fina du! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela