powerpiff.blogg.se

vad har du för morgonrutiner?

Publicerad 2012-08-24 08:47:07 i

Ja, vad har ni för morgonrutiner?
Morgonen är för det flesta den viktigaste biten av dagen, det är morgonen som styr hur dagen kommer bli.
 
Min morgonrutin är att jag går upp innan Neo dricker kaffe\te och tar det lugnt för mig själv.
Tar mina äppelvinäger, järntillskott och Airus (pollen).
Sen brukar jag gå en runda på 2,1km eller på 5km. 
 
När jag kommer hem så brukar Neo vara vaken och vi båda äter gröt tillsammans, vilket är mysigt förutom att han äter upp all min mat.
 
Sen när jag jobbar så ser dock inte dagen lika lugn och glamorös ut, då är det att vakna sen att sticka till jobb. Men ska göra om dem rutinerna senare så man orkar mer,
 
Nej, nu ska ja väl ta till vara på tiden och gå en runda.
Kanske man får kungligt sällskap idag igen av Emmy :)
 
Hoppas ni alla har en riktigt bra morgon 

Kommentarer

Postat av: Ms. E

Publicerad 2012-08-24 14:04:34

Åh så oerhört inspirerande att gå 5 km på morgonen! Ska göra mitt allra bästa för att ta efter dig!

Ms. E
This is your invitation to the group

Svar: Gör det, man mår så mycket bättre efter promenaden :)
Jeanette Bergman

Postat av: jets

Publicerad 2012-08-24 14:58:16

Tja, om du har tråkigt kan du ju kika in på min blogg eftersom jag är ny bloggare och eftersom jag bloggar totalt anonym så kanske det blir lite intressantare och mera spännande.

Postat av: hanna ♥

Publicerad 2012-08-24 18:11:01

ny hårfärg, kolla min blogg för att se & kommentera gärna :)
kram

Postat av: KusinVitamin

Publicerad 2012-08-25 09:52:22

Låter som en riktigt härlig morgonrutin! Men du kanske ska börja göra 2portioner gröt, en till dig och en till lillen! Så både du och han får i sig det ni behöver! :D

För att dela med mig av min morgonrutin.. 1glas berocca när jag vaknar, eller ett kopp med varmt te och bara ta det lugnt en stund! :)

Svar: Haha, men jag gör jue Neo gröt o min gröt men han äter upp sin gröt o vill ha min
Jeanette Bergman

Postat av: Caisa Källgren

Publicerad 2012-08-27 16:17:48

superbra blogg!

Svar: tackar :)
Jeanette Bergman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela