powerpiff.blogg.se

börjat igen

Publicerad 2012-10-09 08:45:28 i

Har fått med mig Emma, nu ska här stöttas.. avgiftas osv
Emma är tjejen som jag har börjat gymma med, dock gymmar vi på olika sätt, men det är som allt annat.. man jobbar heller inte på lika sätt då vi båda jobbar inom hemtjänsten .. jag ibland dock..
 
Så vi sa att vi lägger ner godis och sådant, läsk och allt. Igår måndag och har fokus på att gymma samt försöka leva ett hälsosamt liv.
Emmas krav var dock att jag skulle lägga av med Kesella, så vi får se hur länge jag kan hålla det löftet innan jag hittar tillbaka till min dyra kärlek.
Kan säga att jag lägger 1000 kr på kesella var månad sen jag faktiskt började äta det, så darför ser jag det som en drog faktiskt..  men fy fan vad gott!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela