powerpiff.blogg.se

Lady gaga

Publicerad 2012-09-04 09:57:02 i

Länge sedan jag var inne och skrev, 
glömde lägga upp ny utmaning igår, då jag inte klara av matutmaningen alla dessa tider och allt det, sen så har jag varit och sett lady gaga i Köpenhamn\österport\parken så har faktiskt varit helt slut i måndes, och var på gymmet en liten stund men sen var alla löpband upptagna så ska dit idag också tänkte jag, 
 
har tid till instruktör nu på torsdag och sen ska man ge järnet med att träna så jag får lite muskler på denna svaga kropp som knappt orkar något :)
 
Dessa dagarna eller ja i söndes så unnade jag mig lite saker, tycker det ändå hör till så jag får bara jobba på mycket mer på alla maskiner på gymmet så att det går jämt ut :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela