powerpiff.blogg.se

Livet är som en berg- o dalbana

Publicerad 2013-01-30 10:29:15 i Vardagssaker,

När livet börjar komma ifatt en.

Livet är som en berg- och dalbana, man har dåliga stunder och man har bra och roliga stunder.
Just nu har mitt liv bestått av väldigt många nerförsbackar och en hel del loopar som kommer och slår om en och man inte riktigt vart man ska befinna sig känslomässigt.
Vilket åstarkommer att jag ger upp, jag fastnar i loopen, som om att den inte slutar snurra en.
Sen slutar karusellen, jag börjar om och det blir en lång o stor uppförsbacke.
Där befinner jag mig i mitt liv just nu,
ett stort eller lite mindre misslyckandes och ska nu ställa mig upp.

Det är såhära, man växer med sig själv.

Jag ska nu ställa mig upp, utmana mig själv på alla sätt och vis!
Träningen ska igång igen, nu ska jag skita i alla som säger att dem vill träna med mig och köra själv igen!
Anpassa mig själv efter mig själv och mina behov och inte försöka pusha någon annan med deras mål, för misslyckas dem så tar dem ner mig i fallet.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela