powerpiff.blogg.se

Efter regn så kommer det alltid sol

Publicerad 2012-08-22 09:35:34 i

Har sprungit runder i hela lägenheten och letat efter min mp3 nu på morgonen och smsat med min kära Kusin\Tränare\Motivationsrådgivare\Älskling\osv vad hon är för mig :)
Hon sa att det regnade i Kävlinge och jag bara liksom vaddå regnar, här är det fint väder, tills jag då har skickat iväg det smset att jag ska gå ut och kolla om det regnar.
 
Då öppnar himmeln sig och det bara öser ner, 
Som min egna coatch i detta fallet så tänkte jag att jag skulle gå ut och gå en runda pga, regnet ska inte stoppa en.. men när jag kollar på min bil som står utanför fönstret så kom där bara mer och mer vatten på den så jag fick gå ut och stänga fönstret.. 
 
Så jag stannar inne och tränar efter Iphones program ska göra ALLA! idag, 

Slut på semestern, ska ta mig i kragen och ta tag i livet, ska senare till gymmet idag.. Om jag hinner för ska göra lite andra saker också..
Plus när det regnar så kan jag inte köra så allt e beroende på hur vädret ser ut, 
Kan inte cykla i detta vädret heller, får inte.. vill inte bli sjuk..
 
Men lite motivation till alla nu, samt lite regnbilder :) 
Och en fundering .. 
Vilken mixer ska man köpa?, Ska man köpa en hel matberedare eller bara en mixer.. ska jag ha en mixer?
Recept på Smooties man kan ta med sig på tjejkvällen på fredag..
för ska ju inte dricka alkohol :) 
 
WE CAN DO IT!
TRO BARA PÅ DIG SJÄLV, din vilja o är starkare än vad du tror!
Nej, nu ska jag gå ut och gå innan det börjar ösa ner igen, tyvärr utan den jävla mp3n!

Kommentarer

Postat av: frida - MIN VARDAG, DIN HOBBY

Publicerad 2012-08-22 10:41:13

sv; ja precis :)

Postat av: youngwoman

Publicerad 2012-08-22 11:04:55

roliga bilder:)

Postat av: ♥ majjin

Publicerad 2012-08-22 11:16:53

*svar:* ja, jag behövde verkligen lägga allt med honom bakom mig, så jag mår mkt bättre nu, vill han inte ha mig, så äre hans problem liksom :)

Postat av: ninareunanen

Publicerad 2012-08-22 13:45:52

sv; åh, tack så mycket! :)

Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Publicerad 2012-08-22 13:52:20

Planer för denna "härliga" onsdag? ;P

Postat av: Evelinn

Publicerad 2012-08-22 15:39:02

Och gott var det, hur har din dag varit? :)

Postat av: Daniella B

Publicerad 2012-08-22 16:05:14

sv; hihi tack ^^

Postat av: Malin

Publicerad 2012-08-22 20:49:35

Hehe visst är han:)

Sånt regn hade vi med! Sjukt vad det kan regna!

Svar: Det är riktigt jobbigt att det typ alltid kommer när man har bestämt sig för saker o ting :\
Jeanette Bergman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela