powerpiff.blogg.se

Mätdags

Publicerad 2012-08-20 06:39:32 i

Godmorgon, 
Ny dag, nya tag :)
 

Tänkte lägga upp biler på hur jag ser ut just nu, hur mkt jag väger samt mått.
Här ska vi se om det blir någon skillnad ifrån träningen, osv 
 
byst74
naveln65
tjockast:85
rumpan:90
lår:50
arm:27
vikt:54,9

2012-08-20

USH TVI, 

kommer bara mäta mig samt fotta en gång i månaden, för gör man det oftare så ser man kan inte något resultat och då känner man ingen motivation.

Nej, nu när jag har drukigt upp mitt te så blir det att gå en morgonprommenad för detta är som sagt starten på vårat nya liv! 

Ni glömmer väl inte att Godis samt alkohol utmaningen börjar idag :)?

Kommentarer

Postat av: KusinVitamin!

Publicerad 2012-08-21 07:01:54

I'm IN! :D - vägen till ett hälsosamare liv!

Svar: Jupp :D We will make it :D
Jeanette Bergman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela