powerpiff.blogg.se

presentation av PowerPiff

Publicerad 2012-08-13 23:29:03 i Allmänt,

Hejsan, Välkomna Hit eller hur man nu startar ett första inlägg till denna bloggen som ska bli min personliga samt kanske en hjälp till er andra där ute för att hitta motivation och någon som stöttar er.
 
 
 

Ja,  vem är då Jag..

Jag är en person som själv behöver komma igång med träningen, 
Det är darför jag tänkte att jag kan motivera andra som jag själv hade behövt bli motiverad!
 
Precis som hos alla andra så finns en tanke bakom bloggen samt varför jag vill eller behöver träna, 
Jag behöver gå ner några kilon (gravidkilon) samt att jag också behöver bygga muskler.. 
Sen är det också för att som alla andra är jag också en människa som behöver röra på mig dagligen så att jag mår bättre och inte skall drabbas av massa sjukdomar i tidig ålder!
 
Men det allra viktigaste just nu är att jag vill förverka en dröm.. 
För att förverkla den drömmen så behöver jag få daglig kondition, få koll på kost samt på mina mediciner (astma).
Vilket är svårt då jag är en riktigt slarvmaja!!
 
Detta är jag som är PowerPiff, 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela