powerpiff.blogg.se

tisdagens motivation + NY UTMANING TILL

Publicerad 2012-08-28 10:08:33 i

Min kusin och jag pratar om kosthållning på sms\iphone chatten eller vad dem kallar det?
Hon tycker jag borde skärpa mig med min kosthållning, och det vet jag jue själv att man ska äta på fasta tider typ nästan vart dag, men det är så jäkla svårt och så vidare..
 
 
Hon tycker jag bortförklarar mig en hel del!
Så EN TILL UTMANING DENNA VECKAN!
Äta på fasta tider, lånar Deddans kosthållnings tider..
 
08,30 Frukost
12,00 Lunch
15,00 Mellis
18,00 middag
21,00 kvällsmål (inget stort)
 
Dock kommer jag nog inte klara av detta då jag aldrig har koll på vad klockan är osv. 
en till bortförklarning haha, men alltså ni fattar .. 
jag kanske ser att klockan är mkt halv ett och sen ska man stå o göra maten .. det tar tid, så jag kanske är klar 1,15 o då är allt rubbat.. xD sen måste jag lära mig gå upp ur sängen xD
För vill gärna gå innan frukosten

Kommentarer

Postat av: KusinVitamin

Publicerad 2012-08-28 15:37:34

Har vi den här underbara uppfinningen som heter Alarm! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela