powerpiff.blogg.se

Dålig start på dagen

Publicerad 2012-08-15 13:28:44 i Tankar o lite mer,

Pågrund av att jag inte steg upp tidigt imorse så hann jag inte gå ut o gå, sen tyvärr blev det att man hoppade över dagens viktigaste mål osv.

Bara för man missade en av alla saker som man ska tänka på, men snart så ska jag fixa fram lite Lunch rester ifrån igår fast utan brödet som jag hade till :)
Sen blir det att gå en runda med barnvagnen så att Lilleman kan somna\vila lite ..
Har varit ute en liten runda men det vart mest för att jag håller på att försöka städa här hemma.
Lite träning är det iallafall då man går fram och tillbaka man sträcker sig efter saker, man försöker fixa lite med bordet osv.
HAHAHA, man får vara glad över det lilla ;)
Nej, men som sagt ska skärpa mig!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela