powerpiff.blogg.se

Hejdå vännen, nu skiljs vi

Publicerad 2012-10-10 06:51:51 i Tankar o lite mer,

hahaha, alltså morgon humor,
När man skriver ett blogginlägg så står det typ vad dem senaste inläggen heter och så mina tre sista är:

22 timmar sen: börjat igen
3 dagar sedan Måste sluta
28/09 GYMMET OCH JAG LJUGER INTE

Lite motsägande mot sig själv,
Men ätit havregröten.

Hade ett extremt sug igår efter något, man kan undra vad jag saknar :)
Kan det vara Kesella?

Men säger det bara, jag klarade mig utan dig min vän, innan vi träffades. Jag mådde bra och jag kände inte som jag fattades något, sen träffades vi. Vardag så saknade jag något och det blev tillslut för mycket och det är därför vi nu går skilda vägar!

Alltså som sagt, kan man verkligen ens hitta på en sådan sak till en sak som inte skulle vara ens drog.. Lite patetisk men jävligt sant text.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela