powerpiff.blogg.se

Bara massa babbel

Publicerad 2012-09-17 12:53:34 i

Lägger helgens alla känslor och sådant bakom mig, 
 
Ska försöka hålla mig frisk för jag känner att jag börjar få ont i halsen, blir så när man är i hemtjänsten ska in i varmt hus och sen ut i det kalla vädret där det blåser osv.
Inte riktigt bra för min klena hals, min hals är typ jätte känslig..
 
Jag tror att jag vet varför jag mår så dåligt, men vill inte gräva i det psykiska pga, det är så mycket och så jobbigt för mig personligen. 
Efter att jag fick Neo så har jag varit nere och känslig av mig så ska försöka bearbeta det själv så jag mår lite bättre psykiskt!
 
Ni vet det psykiska och fyskiska hälsan hänger samman, mår man inte bra så är det svårare för kroppen att må bra  fyskiskt också.. 
Nog om det, 
 
 
Min favorit låt just nu är Linnea Henriksson - lyckligare nu
Nästan varje medning stämmer in på en själv, 
även om jag har kommit därifrån så känns det som att det fortfarande är tungt.
 
Tungt att jag är sådan mot mig själv, att ingen stötta mig i det.. 
 
Även om jag har lämnat det så påminns man av allt som har hänt, 
Det tog alltför många år för mig att äntligen bli fri
Det har slitit mig itu
Det fanns ingen bara du
Men jag är lyckligare nu
Jag är lyckligare nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela